2013. augusztus 1., csütörtök

22.fejezet

                                                   22.fejezet
Hátranéztek és elindultak a fa felé.Mi gyorsan befutottunk egy bokorba,hogy ne vegyenek észre.És sikerült visszamentek a helyükre és leültek.Miután mindent megettek elkezdtek beszélgetni.Mi közelebb mentünk hogy halljuk mit mondanak.
-Tudod Dorina nekem az első pillanattól fogva tetszel!-Harry
-Te is nekem Harry-Dorcika.És megcsókolták egymást.Mi úgy gondoltuk,hogy itt véget ért munkánt ezért hazamentünk.
-Emily!-szólt nekem Niall már otthon.
-Igen?-sétáltam oda és leültem mellé.
-Holnap szeretnélek bemutatni a szüleimnek!Mit szólsz?
-Rendben-mondtam.
                                             *másnap*
Harryék már este hazaértek és mentek is aludni.Bár nem hiszem hogy abból alvás lett.Niall azt mondta hogy az anyukája és a testvére ma jönnek Londonba és elmegyünk egy étterembe este.
Felkeltünk és elkezdtünk készülődni.Én ezt a ruhát választottam:
Niall is rendesen kicsípte magát.Már este 5 óra volt.Bakker mennyit készülődtünk.Elindultunk az étterembe....

2 megjegyzés: