2013. augusztus 21., szerda

24.fejezet

                                                         24.fejezet
Dorina és Harry nagyon jól elvannak.Viszont valamit megtudtam Gemmatól és nem tudom hogy hogy fogják fogadni...Anne megkért hogy én mondjam el,milyen kedves.Felkeltem és felöltöztem.

Lementem a nappaliba ahol mindenki nézte a tv-t.Beálltam eléjük és elkezdtem mondandómat.
-Harry van egy tesód aki ideköltözik!-közöltem.
-Gemma ideköltözik?-kérdezte meglepettem Harold.
-Nem Gemma van egy másik testvéred is.Alexának hívják csak eddig nem veletek élt de most már velünk fog.-ekkor csengettek-És meg is jött.-rohantam ajtót nyitni.Beengedtem Alexát és mentem is a konyhába mert gondoltam csinálok valami kaját az én szőke hercegemnek és a többieknek is.Gyorsan összedobtam néhány szendvicset és összeraktam egy tálcára ahogy az innivalót is.Ahogy manővereztem be a nappaliba olyan dolgot láttam amit nagyon nem akartam.Alexa és Niall épp nagyban smárolt a többiek pedig csak mosolyogva nézték őket.Én lejtettem a tálcát ami darabokra tört tartalmával együtt.
-Te szemét állat!-ordítottam és kirohantam.Csak futottam futottam és futottam London utcáin.Volt egy úticélom oda igyekeztem.Elindultam hát Harryékhez.Tudom nagy hülyesék de jobb nem jutott eszembe.Mikor kiértem Londonból kicsit lassítottam a tempót és csak sétáltam.Közben a telefonom folyamatosan szólt.Niall hívott már vagy századjára de én kinyomtam.Mikor odaértem rögtön elmeséltem mindent nekik és nagyon megértőek voltak.Gemma figyelem elterelés képpen bekapcsolta a tv-t.Épp a fiúk interjúja ment élőben.
-Most jól figyelj Millie!-kezdett bele Niall.-Engem már nem érdekelsz!Már nem!Azt hiszed ha most elszöksz akkor futva rohanok utánad de ez nem így van.Szerzek új barátnőt.Te pedig felejts el!-ebben a pillanatban Gemma kikapcsolta a készüléket.Én pedig hoztam egy nehéz döntést.Soha többet nem fogok érdeklődni Niall után flegma leszek...örökre.(zene)Csörgött a telefonom,Louis hívott.Gondoltam ezt felveszem.
-Végre hogy felvetted-kiabálta.-Gyere haza!
-Nem megyek Lou!Te is tudod hogy mit mondott Niall.Jó helyen vagyok ne félj.És nem lesz semmi bajom.-ekkor Alexa kikapta Loui kezéből a telefont.
-Millie!Esküszöm én nem akartam ezt tenni!Niall kapott le!Kérlek gyere vissza.-ordította sírva.
-Nem megyek de köszönöm hogy ezt elmondtad.-mondtam és már tettem is le a telefont.Átöltöztem:
Elindultam abba az állatkertbe ahol régen dolgoztam...

4 megjegyzés:

  1. Nagyon jó lett de sajnálom Millie-t! Gyorsan kövit!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Elméletileg én vagyok Alexa :DDD és én áldozatt vagyok!!:DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD Mille meg fog ölni hallod meg fog ölni!! :DDD na jó csak viccelek!!

      Törlés