2013. augusztus 23., péntek

26.fejezet.

                                               26.fejezet
-Hello bébi!-szólt egy hang hátulról.Gyorsan megfordultam.
-Justin?? Mit keresel te itt?-csodálkoztam.
-Tudod cica én is híres vagyok.-ellöktem magamtól.-Most mi a bajod?Néhány napja még szerettél.
-Igen csak azóta nagyon megváltoztál.Egy drogos barom vagy és ahogy elnézem most is be vagy szívva.-meg akart ütni de én elfutottam.Mikor már az utcákon voltam felhívtam Armando-t és beszéltem vele arról,hogy hazamegyek.Mármint vissza a lakásba és nem Londonba!Amint hazaértem gyorsan megfürödtem és húztam egy pizsamát.Majd bementem a szobámba ami így néz ki:
Kiterültem az ágyon.Ekkor hallottam a telefonom csörgését.Ránéztem a kijelzőre ahol a Harry név villogott.Gondoltam felveszem úgy sincs jobb dolgom.
-Jajj Mills úgy örülök hogy felvetted.Azt viszont tudnod kell hogy amit Niall mondott nem igaz.Sajnos nagyon nagy hülyeségeket csinál néhány napja amiket már megbánt.Amikor megcsókolta Alexet be volt drogozva.Ahogy napok óta folyamatosan.Ma reggel jött meg az esze ahogy megtudta hol vagy.Hidd el ő nem akarta ezt csinálni.-magyarázta el mielőtt még megszólhattam volna.
-Most otthon van?-kérdeztem idegesen.
-Igen a szobájában sír reggel óta.
-Megkérnéd hogy menjen fel skype-ra?
-Persze de akkor most megyek szia!-köszönt el és már tette is le a telefont.Én elmentem a laptomomért és beléptem a programba.Néhány másodperccel később Niall neve mellett lévő kis pipa zöldre váltott. Rögtön videóhívást indítottam amit ő el is fogadott.Eléggé meglepett volt.
-Miért csináltad ezt?-tértem a lényegre...

6 megjegyzés: