2013. augusztus 22., csütörtök

25.fejezet

                                                         25.fejezet
De útközben megálltam és elgondolkoztam.Harry valószinüleg tudja hogy idejöttem.Futva indultam vissza a házhoz.Gyorsan összeszedtem néhány régebbi cuccomat amit otthagytam látogatásaimkor.Beszéltem Gemma-val és mondtam neki hogy én most eltűnök majd elindultam.Mivel már fáradt voltam a gyalogoláshoz ezért vonatra szálltam.A vonat kivitt a reptérre és elhagytam az országot.New Yorkba repültem a keresztapámhoz.Ő pedig nem más mint Pitbull de nem a kutya hanem az énekes.Itt egy közös képünk:
Elindultam tehát Pitbull bácsihoz.Mire odaértem már este volt.A kivilágított város gyönyörűen festett.

A címet kívülről tudtam úgyhogy el indultam.Armando (ez az igazi neve) nagyon örült nekem és annak is hogy oda költözöm.Elmeséltetett velem mindent azóta amióta nem látott.
-Hű érdekes kis életed van.-mosolygott.-Most lessz egy party eljössz te is?-érdeklődött.
-Persze!-vágtam rá.
-Lehetőleg kéket húzz!-kiabált utánam mert én már a lépcsőnél jártam.Ezt vettem fel:
Elindultunk,de ott a partyban jutott csak eszembe hogy valamit nagyon elfelejtettem.Niallék is itt vannak.Ekkor egy kéz ölelt át hátulról...

1 megjegyzés: