2013. augusztus 24., szombat

27.fejezet

                                                      27.fejezet
Nem lepődött meg.Szerintem tudta hogy ezt meg fogom kérdezni.
-Mert úgy éreztem nem szeretsz..-hajtotta le a fejét.
-De miért????-nyíltak nagyra szemeim.
-Láttam rólad néhány képet amiket egy fiúval vagy.-folyt le egy könnycsepp az arcán.
-Elküldenéd őket?-kérdeztem idegesen.Láttam ahogy Niall valamit matat majd megjelentek ezek a képek:
-Jajj Niall ő csak az unokatesóm Eric!-mondtam fájdalmasan.-És ezek régi képek.
-Ohh ezt nem tudtam.Meg tudsz nekem bocsájtani?-kérdezte könyörögve Niall.
-Nem!-vágtam rá és letettem.Majd kaptam egy üzenetet "kérlek".A válaszom ez volt: "nem".Erre csak egy kérdést kaptam: "most hol vagy?".Leírtam neki a címet,lehet hogy hülyeséget csinálok de már mindegy.Kiléptem és elaludtam.Reggel vidáman keltem a tegnaphoz képest.Gyorsan felöltöztem:
Csengettek és nagy meglepetésemre Niall állt ott.Szó nélkül beengedtem ő pedig leült a nappaliban.

Rögtön bele kezdett...

9 megjegyzés: