2013. augusztus 4., vasárnap

23.fejezet

                                                       23.fejezet.
Maura és Greg már ott várt.
-Hű de csinosak vagytok!-dicsért meg minket Maura.Bementünk az étterembe és leültünk egy asztalhoz.Rendeltünk kaját és beszélgetni kezdtünk.
-Pontosan mióta vagytok együtt?
-Egy hónapja-mosolyogtam.Közben meghozták az ételt.Miután mindent befaltunk és még beszélgettünk Niall félrevonult az anyukájával.Valamit beszéltek,aztán jöttek vissza.Én egyre jobban kezdtem félni,hogy nem kedvelnek.Kb. fél óra múlva elindultunk haza.
                                                     *otthon*
-Anya és Greg kedvel téged!-jelentette ki Niall mosolyogva.Én rögtön a nyakába ugrottam és együtt örültünk.Miután ki buliztuk magunkat felfutottam és átöltöztem.
Miközben én öltözködtem megjött Baby Lux.Még délután mi vigyázunk rá.Niall is gyorsan átöltözött és kitaláltuk,hogy elvisszük Luxit a játszótérre.Elindultunk gyalog mert szép volt az idő.Néhány képet csináltam is.



Még elmentünk fagyizni és elindultunk haza.Furcsa milyen sokáig elvoltunk mert 2-órakor mentünk és 6-kor értünk haza.Lou jött is a kislányért és hazavitte.

3 megjegyzés: